Sunday, November 28, 2010

Forum PLKN: Apesal sunyi sepi? mana korang sembunyi eh?

As salam to all Ex-PLKN,


Merujuk perkara kat atas, aku sanggggatttt2 kecewa dengan forum yang aku buat untuk dijadikan medium untuk berbual2 dan beramah mesra tidak diendahkan. Ok lah, aku paham sebab korang dilanda keseronokan berpesbuk (Facebook). Tapi tak pe, ada juga yang "sudi" mendaftarkan diri dalam forum yang dah dibuat beberapa minggu lalu.


Kalau forum yang aku buat tu sepi, aku boleh terima lagi. Nie yang pihak JLKN anjurkan pon, senyappp jeh! pe cer eh?? Memang korang tak amek "port" pasal mende2 cam nie kot. Yelah, mana yang dah berjaya, nak buat pe lagi sebok2 pasal PLKN nie kan. Tapi, aku tegaskan la eh, tanpa PLKN nie, bagi aku, skop "berkawan" tu terbatas untuk sesuatu kaum je. kan?


Malas banyak cerita. Jumpa dalam komuniti online di forum PLKN (Official punya)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...