Sunday, July 24, 2011

Share story: Diana Danielle, Suki dan Aliff di PLKN

SEPANG: Perjalanan dan pengalaman tiga artis remaja; Diana Danielle, Suki dan Aliff ketika menjalani Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) akan dapat disaksikan menerusi program realiti Project N.S yang akan disiarkan bermula 8 Mei depan di 8TV.


Diana, Suki dan Aliff telah ditempatkan di kem yang sama iaitu di Kem Princess Haliza, Sepang, bagi memudahkan penghasilan program tersebut.


Menurut Pengurus Besar Penjenamaan, Pembangunan Perniagaan, Pemasaran dan Komunikasi 8TV, Lam Swee Kim, program itu dilihat sebagai satu tanggungjawab sosial korporat stesen televisyen itu untuk mempromosikan program PLKN kepada orang ramai.



"Pembabitan Diana, Alif dan Suki di dalam program ini ternyata tepat kerana mereka merupakan ikon remaja yang cukup popular sekarang.


"Selain memaparkan aktiviti harian mereka di PLKN, program sebegini juga cukup bagus kerana dapat memberi contoh yang baik untuk diteladani oleh remaja-remaja lain.


"Project N.S ini diharap dapat membuka mata semua remaja tentang kebaikan menyertai PLKN. Sedikit-sebanyak ia dapat memberikan tips-tips berguna kepada remaja yang bakal mengikuti PLKN pada masa hadapan," kata Lam pada Majlis Menandatangani MoU antara Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN) dan 8TV Kem PLKN Princess Haliza di sini, hari ini.


[read more: mStar online]




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...