Sunday, July 24, 2011

Share story: Zila Ismail @ Kem Syruz

Assalamualaikum warga blogger ! Fuh . Sebulan sudah aku tidak update blog ni .Dah berhabuk ! Fuhhhhh2 . Semalam sehingga Ahad ini aku dapat pulang ke rumah . Yeahh . Memang ini saat yang dinantikan oleh kami semua wira dan wirawati Kem Syruz . 


Hari pertama sangat mendebarkan bagi aku . Cheewahh . Yela pertama kali aku berseorangan tanpa sesiapa pun  yang aku kenal . Pagi tu , aku tiba agak lewat di Tapah .  Aku sampai jer tengok bas dah jalan . Ahh sudah , aku kena tinggal ke . Heheehe . Rupanya ada 3 bas . Yang dah jalan tu bas first . Ok , lega !


Perjalanan daripada Tapah ke Kem Syruz memakan masa 2 jam setengah . Sempat juga lah tidur dalam bas . Haha . Sampai jer kat kem , terus pergi pendaftaran . Cikgu tu lekat sticker tertulis nombor 7 di kertas aku . Bermakna aku akan ditempatkan di Dorm 7 , Kompeni Delta :)


Lepas pendaftaran , kena melalui pemeriksaan beg . Dahsyat juga cikgu tu selongkar . Hehe . Penat aku lipat cantik2 . :p Dah lepas pemeriksaan , aku pun pergilah ke dorm 7 . 


Assalamualaikum ! Ada katil kosong tak ? 
Dorang jawab tak ada . Rupanya kem ni dah over limit , sepatutnya 450 saja , tapi kem ni dah lebih . Pelatih ada 500 lebih . Memang ramai . Sebab tu tak cukup serba-serbi . Tapi pihak pengurusan dapat atasi masalah ini . Dapatlah aku katil , bantal dan locker . :)


[read more: nurazilaismail blog]



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...